E-könyv

iGeneráció

  • 1995 után születtek.
  • Okostelefonokkal nőttek fel.
  • Volt Instagram-oldaluk, mielőtt elkezdték a középiskolát, és nem emlékeznek az internet előtti időkre.
  • Minden őket megelőző generációtól különböznek.
  • Tökéletesen tudják, melyik emojit használják egy szituációban, de ha szemtől szembe kerülsz velük, nem biztos, hogy a megfelelő arckifejezést tudják alkalmazni.
  • Ők az iGeneráció. És megérkeztek.
Érezzük, tapasztaljuk, hogy az iGeneráció valóban nagyon más, de pontosan milyenek ők, a ’95 után születettek? Dr. Twenge átfogó kutatása során több mint 11 millió fiatal válaszait elemezte a témában. Feltáró munkájának eredményeit azzal a szándékkal osztja meg velünk, hogy jobban megérthessük ezt a sok szempontból különleges, a felnőtté válás kapujában toporgó generációt. Mivel töltik az idejüket, hogyan viselkednek? Miért nem vágynak jogosítványra? Miért nem költöznek el a szüleiktől és miért nem törekednek anyagi függetlenségre? Egyáltalán, hogyan alakulhatott ki egy teljes generációban az a meglepő hozzáállás, amit a vallás, a szexualitás és a politika iránt tanúsítanak? Az iGeneráció tulajdonságai és trendjei nemcsak meghökkentők, de józan ésszel ellentmondásosnak is tűnnek. Dr. Twenge könyvét olvasva be kell látnunk, egyre sürgetőbb, hogy megértsük ezeket a fiatalokat. Mert amerre az iGen tart, arra tart a nemzet – és a világ is.
„Mind kétségbeesetten meg akartuk tudni, hogy mit tesz a közösségi média túlzott használata a kamaszokkal. Most hála Dr. Twenge alapos elemzésének, már tudjuk: magányossá, szorongóvá és törékennyé teszi őket, különösen a lányainkat. Muszáj elolvasnod ezt az elragadó könyvet ahhoz, hogy megértsd, miben különbözik az iGeneráció az Ezredfordulósoktól, akiket még csak most kezdtél megérteni.” Jonathan Haidt, NYU-Stern School of Business
Oldalszám: 416
Megjelenés: 2018-08-07
ISBN: 9789635298723
Szerző: Jean M. Twenge
Kötés: Puhafedeles
Méret: 135x205

Eredeti ár: 3 990 Ft

Ajándék könyv 10 000 Ft felett

Online ár:
2 793 Ft

Levásárolható hűségpontok!

Vásárlásaid után
automatikusan pontot kapsz.
Minden egyes vásárlásod kosárértékének 5%-át hűségpontok formájában visszakapod.

Személyes átvétel

Ingyenes átvétel boltunkban

Házhoz szállítás

2-5 munkanap

Biztonságos fizetés

Bankkártya, PayPal, Utánvét

  • 1995 után születtek.
  • Okostelefonokkal nőttek fel.
  • Volt Instagram-oldaluk, mielőtt elkezdték a középiskolát, és nem emlékeznek az internet előtti időkre.
  • Minden őket megelőző generációtól különböznek.
  • Tökéletesen tudják, melyik emojit használják egy szituációban, de ha szemtől szembe kerülsz velük, nem biztos, hogy a megfelelő arckifejezést tudják alkalmazni.
  • Ők az iGeneráció. És megérkeztek.

Érezzük, tapasztaljuk, hogy az iGeneráció valóban nagyon más, de pontosan milyenek ők, a ’95 után születettek? Dr. Twenge átfogó kutatása során több mint 11 millió fiatal válaszait elemezte a témában. Feltáró munkájának eredményeit azzal a szándékkal osztja meg velünk, hogy jobban megérthessük ezt a sok szempontból különleges, a felnőtté válás kapujában toporgó generációt. Mivel töltik az idejüket, hogyan viselkednek? Miért nem vágynak jogosítványra? Miért nem költöznek el a szüleiktől és miért nem törekednek anyagi függetlenségre? Egyáltalán, hogyan alakulhatott ki egy teljes generációban az a meglepő hozzáállás, amit a vallás, a szexualitás és a politika iránt tanúsítanak?

Az iGeneráció tulajdonságai és trendjei nemcsak meghökkentők, de józan ésszel ellentmondásosnak is tűnnek. Dr. Twenge könyvét olvasva be kell látnunk, egyre sürgetőbb, hogy megértsük ezeket a fiatalokat. Mert amerre az iGen tart, arra tart a nemzet – és a világ is.

„Mind kétségbeesetten meg akartuk tudni, hogy mit tesz a közösségi média túlzott használata a kamaszokkal. Most hála Dr. Twenge alapos elemzésének, már tudjuk: magányossá, szorongóvá és törékennyé teszi őket, különösen a lányainkat. Muszáj elolvasnod ezt az elragadó könyvet ahhoz, hogy megértsd, miben különbözik az iGeneráció az Ezredfordulósoktól, akiket még csak most kezdtél megérteni.” Jonathan Haidt, NYU-Stern School of Business

Jean M. Twenge, iGeneráció, önfejlesztés, modernizmus

iGeneráció

Original price was: 3 990 Ft.Current price is: 2 793 Ft.

Előjegyzés